خبر های روز

ساخت وبلاگ
خطاهای شخصیتی که مانع شاد بودن می شوند

خطاهای شخصیتی که مانع شاد بودن می شوند

 محققان معتقدند افراد دارای اعتقاد قوی و با ایمان از بقیه کسانی که خود را بدون دین معرفی می کنند، شادتر و سالم تر هستند. آن ها با ایمان قوی ای که دارند هر اندوه و غمی را گذرا و زودگذر می دانند و معتقدند پایان هر شب سیه، سپید است.

به گزارش فراناز البته کسانی هم هستند که با کارهای اشتباهی که انجام می دهند، فرصت تجربه شادی را از خودشان می گیرند. این آدم ها کم نیستند. این اشتباهات هم کم نیستند. اگر دلتان می خواهد با این اشتباه های رایج که جلوی شادی را می گیرند آشنا شوید، ما 10 مورد از مهم ترین ها را که «جیمز پاک» روان شناس رفتاری گردآوری کرده است، در این مطلب آورده ایم که آن ها را می خوانید:

1- خودداری از ارتباط عمیق و معنی دار (مانند ازدواج، دوستی نزدیک و در تماس بودن با خانواده)
روان شناسان معتقدند افراد دارای روابط اجتماعی قوی با دیگران کمتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرند. تحقیقات نشان داده کسانی که روابط اجتماعی قوی تری دارند، میل به زندگی و شادی در آن ها بیشتر از دیگران است. آن ها معتقدند حتی دوستی های قدیم به کسی که سرطان دارد خیلی کمک می کند و باعث می شود فردی با بیماری بجنگد و دلش می خواهد بیشتر زنده بماند.

یک مطالعه علمی نشان داده؛ بودن در یک رابطه عشقی ماندگار و یک ازدواج موفق، خطر ابتلا به افسردگی، سوء مصرف مواد و بعضی سرطان ها را کاهش می دهد. مردم اوکیناوای ژاپن جزو فقیرترین مردم این کشور هستند اما طول عمر آن ها از بقیه ژاپنی ها بیشتر است. محققان معتقدند مردم این منطقه به دلیل داشتن روابط خانوادگی قوی طول عمری باورنکردنی دارند. همه این مطالعات نشان می دهد اتصال و تعلق خاطر داشتن برای یک زندگی سالم و شاد ضروری است. محققان بعد از آزمایش روی شش هزار نفر مرد مجر به این نتیجه رسیدند که مردان متاهل زندگی شادتر و سالم تری از مردان مجرد دارند.

2- نشستن در تمام روز
کسانی که تمام روز رو به روی تلویزیون یا مانیتور کامپیوتر می نشینند. نشستن جلوی تلویزیون برای ساعت های طولانی یا کارکردن با کامپیوتر هیچ فرقی با هم ندارند و هر دو می توانند باعث ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و مرگ زودرس شوند. نتایج یک پژوهش روی 240 هزار نفر نشان می دهد کسانی که در روز، ساعت های طولانی روی مبل یا صندلی می نشینند از بقیه غمگین تر و بیمارتر هستند.

3- نداشتن آرامش و پیوسته تند نفس کشیدن
محققان معتقدند یوگا و مدیتیشن به شادی آدم ها کمک زیادی می کند. آن ها معتقدند آرامش و آرام نفس کشیدن و رها کردن مغز از روزمرگی ها بهترین غذای سلطان بدن است. وقتی مغز احساس رهایی و سلامت بکند، مطمئنا بدن سالم تر و روان شادتر می شود.

وقتی صبح از خواب بیدار می شوید و بی امان و بدون توقف از مغزتان کار می کشید، باعث می شوید استرس و اضطراب مهمان هر روزه شما باشد. استراحت دادن به مغز و تنفس عمیق و آرام در روز به کاهش خشم و بهبود خواب کمک می کند. کسی که خوب بخوابد و کمتر خشمگین شود، آدم شادتر و سالم تری هم هست.

4- نداشتن اعتقاد دینی و ایمان
تحقیقات پزشکی نشان داده است که اثرات درمانی که دین و معنویت در بدن دارد کاملا انکارپذیر است. افراد باایمان و اعتقاد قوی کمتر دچار استرس و اضطراب و دل شوره و البته ناامیدی می شوند. مذهب باعث به وجودآمدن حس نوع دوستی و جامعه دوستی در فرد می شود. تحقیقات نشان داده است که همه ما به یک حس تعلق معنوی احتیاج داریم. اینکه به منبع بزرگ معنوی و ذات یگانه خدا متصل باشیم، از ترس و ناامیدی دور می شویم و همیشه به یک منبع بزرگ و بی پایان امیدواریم.

5- نادیده گرفتن توانایی ها و خلاقیت ها
محققان معتقدند پرداختن به خلاقیت ها باعث کاهش بیماری و تقویت سلامتی و تندرستی بدن می شود. مطالعات دانشکده بهداشت عمومی هاروارد «Harvard University» نشان داده است که هنر و خلاقیت باعث کاهش استرس و اضطراب و افزایش احساسات مثبت و پایین آوردن احتمال ابتلا به افسردگی می شود. مطالعه دیگری که در مجله «health» منتشر شده است، ثابت کرده که خلاقیت در بیماران مبتلا به ایدز، روند بهبود آن ها بهتر می کند؛ یعنی هرچه در زندگی ایده های بیشتری دارند، سلامتی شان هم بالاتر می رود. همچنین نقاشی کردن بیماری هایی که به افسردگی مبتلا هستند به روند بهبودی آن ها کمک زیادی می کند.

6- نشستن در خانه و هیچ جا نرفتن
سفر کردن به این معنی نیست که دور دنیا را بگردید یا با هواپیمای شخصی به جزیره اختصاصی تان بروید. گاهی سفر کردن یعنی گردش در دشت و دمن نزدیک خانه تان هم می شود. سفر و پیاده روی یک روزه در بیابان و جنگل و راه رفتن زیر نور آفتاب به بهبود اعتماد به نفس و کاهش ابتلا به بیماری های افسردگی و روانی کمک می کند. پیاده روی و کوهنوردی و ورزش در پارک به بهبود توانایی تعامل با دیگران، اعتماد به نفس و حتی کم کردن وزن و سلامتی و شادی هم کمک می کند.

گفتیم کم کردن وزن؛ نشستن در خانه و نداشتن فعالیت باعث چاقی و اضافه وزن می شود. خود اضافه وزن باعث ناراحتی و غم و اندوه و البته خداحافظی با شادی می شود.

7- نپرداختن سهم زندگی اجتماعی
هر انسانی در زندگی اجتماعی سهمی دارد. زندگی پویا و فعال یعنی اینکه به عنوان یک فرد در جامعه بتوانی در زمانی که به تو نیاز دارند، کارت را انجام بدهی. زندگی با خوردن و خوابیدن و لباس خریدن و فیلم دیدن و بی اعتنا از کنار یکدیگر گذشتن هم می گذرد؛ اما زندگی وقتی شاد و سالم و معنی دار می شود که منفعلانه و هرچه پیش آید خوش آید، نشود. مثلا به جای خریدن یک لباس که خیلی هم به آن نیازی ندارید، می توانید یک وعده غذا برای چند بی خانمان درست کنید یا در مشارکت های بزرگ اجتماعی مثل خیریه ها و… شرکت کنید.

آدم های شاد، آدم های بخشنده و فعال هستند و کسانی که سهمشان را در جامعه به خوبی می پردازند. پرداختن به خود و خود را دیدن در طولانی مدت باعث بیماری روانی و افسردگی و دوری هرچه بیشتر با شادی می شود.

8- ماندن در کاری که دوست ندارید
فعالیت در کاری که به آن هیچ علاقه ای ندارید، بلاهایی سر سلامت قلبتان می تواند بیاورد که باورتان نمی شود. «Karoshi» در ژاپن به معنی مرگ با کار زیاد و پراسترس است. اگر دلتان نمی خواهد «کاروشی» شوید و با حمله قلبی از دار فانی خداحافظی کنید، هرچه زودتر در مورد کار و شغلی که دارید، تجدیدنظر کنید.

تحقیقات نشان داده افرادی که کارشان را دوست دارند و در محل کار استرس کمتری از طرف رئیس و مسئول مستقیم و همکارانشان دریافت می کنند زندگی شادتر و البته بدن سالم تری دارند و البته کسانی که با رغبت کمتری به محل کار می روند و روزشان را با استرس می گذرانند، احتمال اینکه مرگ زودرسی هم داشته باشند، بیشتر است.

9- غذا خوردن تنهایی
«برایان وانسینک» استاد دانشگاه کرنل «Coell University» معتقد است کسانی که همیشه تنها غذا می خورند، غمگین تر و مریض تر هستند. تحقیقات نشان داده زمانی که مردم به تنهایی غذا می خورند، کمتر به سالم بودن غذا فکر می کنند و بیشتر غذاهای سیرکننده و ناسالم می خورند. آن ها معتقدند آدم های تنها بیشتر به این فکر می کنند که غذایی بخورند تا سیر شوند و هیچ وقت به این موضوع فکر نمی کنند که غذایی بخورند که شاد و سالم شوند.

عادت نخوردن صبحانه و ناهار و خوردن وعده های شام سنگین باعث به وجود آمدن بیماری های قلبی و عروقی و سکته های مغزی می شود. آدم های تنهاخور بیشتر شیرینی می خورند و بیشتر در معرض ابتلا به مرض قند هستند.

10- اعتقاد به اینکه شما لایق سلامتی، شادی و عشق نیستید
همه آدم ها سزاوار زندگی شاد و سالم هستند. محققان دانشگاه هیوستون «University of Houston»  آمریکا بعد از یک مطالعه ده ساله به این نتیجه رسیده اند که کسانی که در زندگی خود را سزاوار شادی و عشق می دانند از کسانی که این احساس را ندارند، سالم تر هستند. آدم های خود کم بین و بدون اعتماد به نفس همیشه خود را لایق چیزی که می توانند داشته باشند، نمی بینند. مثلا در هر شرایطی که هستند، می گویند ما لایق همین شرایط هستیم و برای بهبود وضعیت خود هیچ تلاشی نمی کنند.

محققان می گویند اگر شما در زندگی تان همیشه از قضاوت دیگران بترسید و به خودتان اعتماد نداشته باشید، هیچ وقت نمی توانید شرایطی را که لایق آن هستید، تجربه کنید. یک بار برای همیشه باید تصمیم بگیرید که شرایطی که در آن هستید، اگر بد است و راضی کننده نیست، هیچ وقت نباید ابدی و دائمی باشد. شما می توانید کنترل زندگی تان را در دست بگیرید و شرایط را عوض کنید. ماندن و سوختن باعث می شود ریسک بیماری های روانی و افسردگی بالا برود و البته شادی برای همیشه از زندگی تان رخت بر می بندد و می رود به جایی که ممکن است دیگر هیچ وقت دستتان به آن نرسد.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 81 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:28

نشانه های عزیز دل همسر بودن

نشانه های عزیز دل همسر بودن

 اگر فکر می کنید محبوب دل همسرتان هستید و رابطه خوبی دارید،با داشتن نشانه های زیر دیگر جای شکی باقی نمی ماند که شما در زندگی مشترک تان رابطه سالمی دارید.

1- نسبت به همسر خود، نگرشی مطلوب و متعالی دارید و او را امانت الهی می دانید و در حفظ و نگهداری این ودیعه الهی تلاش می کنید.

2- به همسر خود احترام می کنید و با وی محترمانه صحبت می کنید و در ارتباط با او از عواطف سرشار و محبّت  بسیار دریغ نمی ورزید.

3- حقوق متقابل خود و همسر خود را می شناسید و در ایفای حقوق وی تلاش می نمائید. همسر خود را فردی مستعد کمال، پیشرفت و تحول می پندارید.

4- به پیشرفت و ترقی و رشد شخصیت همسر خود علاقمند هستید و زمینه را برای تحقق این امر فراهم می نمائید و از این طریق کانون خانواده را از زوال و فرسایش تدریجی مصون می سازید و عرصه زندگی را برای نوآوری ها می گشایید.

5- زمینه را برای پرورش احساسات مثبت و عواطف سازنده نسبت به همسر خود فراهم می سازید و از داد و ستد عاطفی به سه شیوه قلبی، کلامی و عملی استفاده می کنید و لذا به همسر و شریک زندگی  خود ابراز محبّت می کنید همسر خود را قلباً دوست می دارید و با زبان این امر را ثابت می نمایید.

6- محبّت خود را به همسرتان به صورت عملی نشان می دهید و لذا سعی می نمائید در روز تولد او، یا روز ازدواج او و یا مناسبت های دیگر به او هدیه دهید و از این طریق محبّت خود را ابراز می نمائید.

7- وقتی کنار هم نیستید نیز به یکدیگر فکر می کنید.

8- صبح با مهربانی و عطوفت از هم جدا می شوید و هنگام خداحافظی به یکدیگر توجه کامل دارید.

9- تجربه های خوبی را که در گذشته با هم داشته اید به خاطر می آورید.

10- کنار یکدیگر بازیگوش و سرزنده هستید.

11- گاهی دوست دارید، حداقل در برخی جنبه ها، شبیه او شوید.

12- اسم بهترین دوست همسرتان را می دانید و می توانید چند خصوصیت مثبت او را به خاطر بیاورید.

13- به نظر شما ایده های خوبی به ذهنش می رسد.

14- حتی در مواقعی که با او مخالفید، قبول دارید که به نکته های خوبی اشاره می کند. 15- همسرتان را قابل اعتماد می دانید.

16- می توانید اسم یکی از کتاب های مورد علاقه اش را بگویید.

17- آرمان ها و آرزوهای او را می دانید.

18-می توانید یکی از کارهای هیجان انگیزی را که با هم انجام داده اید به خاطر بیاورید.

19- هر روز گرم و صمیمانه با هم مواجه می شوید.

20- می توانید مسائلی را که به شما حس آسیب پذیری می دهند به راحتی با او در میان بگذارید.

21- زبان عاشقانه مخصوص به خودتان را دارید.

22- به ندرت به همسرتان توهین کرده و دیوانه خطابش کرده اید یا هرگز این کار را نکرده اید.

23- می توانید به چند خصوصیت مثبت او اشاره کنید که از پدر و مادرش به ارث برده است.

24- از اینکه همسرتان بتواند با کمک شما به اهداف و آرزوهایش برسد لذت می برید، حتی اگر قرار باشد برای حمایت از او در خانه بمانید.

25- احساس امنیت می کنید؛ اطمینان دارید که او به شما خیانت نمی کند یا کاری انجام نمی دهد که موقعیت مالی تان به خطر بیفتد.

26- حتی وقتی با یکدیگر بحث می کنید هم می دانید که به احساسات و عقاید شما توجه می کند.

27- معمولا قدردان یکدیگر هستید.معمولا یکدیگر را تحسین می کنید.

28- احساس می کنید که قدرت های فردی شما مکمل هم هستند.

29- اگر درباره آسیب روحی ای که به شما وارد شده است با او صحبت کنید، با مهربانی رفتار خواهد کرد.

30- اشتباهات و ضعف های او را موردی در نظر می گیرید و نه کلی. مثلا از اینکه فراموش کرده لباس شما را به خشک شویی ببرد ناراحتید، اما به صورت کلی او را بی ملاحظه و سهل انگار نمی دانید.

31- از اینکه تحت تاثیر همسرتان باشید استقبال می کنید و پیشنهادهایش را می پذیرید.

32- از لحاظ فیزیکی با هم گرم و مهربان هستید.

33- از وقت گذرانی با هم لذت می برید.

34- هنوز هم وقتی به یاد اولین دیدارتان می افتید چشم هایتان برق می زند.

35- می توانید چیزهایی را که به نظر او مایه آرامش و شادی  است شمرده و برایش بازگو کنید.

36- وقتی ناراحت و افسرده هستید، به جای اینکه از همسرتان دوری کنید و مشکلات را به تنهایی حل کنید، برای آرامش به او پناه می برید.

37- زمانی که حرف مهمی برای گفتن دارید، می دانید که به راحتی می توانید توجه او را جلب کنید.

38- حالات و روحیات همسر خود را می شناسید و فهرستی از آرزوها و علائق  او دارید.

39- حریم یکدیگر را مراعات می کنید و از جرّ و بحث با هم خودداری کرده و مطالب بیجا را با سکوت خود و یا ارائه پیشنهاد مناسب به گفتگوهای سازنده و ثمربخش تبدیل می کنید.

40- اگر قرار باشد فقط یک نفر را با خودتان به جزیره ای متروک ببرید، آن یک نفر اوست.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 83 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:28

فواید رابطه جنسی بیشتر با همسر

محققان دانشگاه ویلکس در پنسیلوانیا دریافته‌اند که دانشجویانی که حداقل دو مرتبه در هفته با همسرشان رابطه‌ جنسی داشتند، درمقایسه با آنهایی که اصلاً رابطه ‌جنسی نداشتند، سطح بالاتری از پادتن در بدنشان وجود داشت.

به گزارش فراناز خیلی از مشکلات فقط با داشتن رابطه‌ جنسی منظم برطرف می‌شود. در زیر به دلایلی اشاره می‌کنیم که به شما ثابت می‌کند چرا باید بیشتر با همسرتان نزدیکی داشته باشید.

۱. رابطه‌ جنسی استرس را کم می‌کند.
اگر روز سخت و طولانی سر کار داشته‌اید یا همین طوری کمی احساس استرس می‌کنید، رابطه ‌جنسی به شما کمک خواهد کرد کمی ریلکس شوید و سطح استرس‌تان را پایین بیاورید. بدن در طول رابطه ‌جنسی دوپامین، اندورفین و اوکسی‌توسین ترشح می‌کند که همه این هورمون‌ها در کنار هم به از بین بردن استرس و بالا بردن سطح شادی طبیعی کمک می‌کنند.

۲. رابطه‌ جنسی ورزشی لذت‌بخش است.
خیلی از ما با شنیدن کلمه «ورزش» دچار وحشت می‌شویم، البته نه اگر این ورزش شامل رابطه ‌جنسی باشد. در طول رابطه‌ جنسی، بدن مداوماً تغییرات فیزیولوژیکی را تجربه می‌کند که شبیه به یک برنامه ورزش است. سرعت تنفس بالا می‌رود که این موجب کالری‌سوزی می‌شود. این یعنی اگر فقط سه بار در هفته با همسرتان رابطه‌ جنسی داشته باشید، می‌توانید در سال چیزی حدود ۷۵۰۰ کالری بسوزانید. این درست مثل ۱۲۰ کیلومتر دویدن است.

۳. کنترل بهتر مثانه:
رابطه جنسی تمرینات کگل طبیعی می باشند و باعث تقویت عضلات مثانه می گردد.

۴. رابطه‌ جنسی به ارتقای سیستم ایمنی بدنتان کمک می‌کند.
محققان دانشگاه ویلکس در پنسیلوانیا دریافته‌اند که دانشجویانی که حداقل دو مرتبه در هفته با همسرشان رابطه‌ جنسی داشتند، درمقایسه با آنهایی که اصلاً رابطه ‌جنسی نداشتند، سطح بالاتری از پادتن در بدنشان وجود داشت. در طول رابطه‌ حنسی، آنتی‌ژن‌هایی مثل ایمونوگلوبولین A در بدن ترشح می‌شود که ثابت شده است با سرماخوردگی و حتی آنفولانزا مقابله می‌کند. یک خبر خوب دیگر اینکه، هرچه رابطه ‌جنسی بیشتری داشته باشید، آنتی‌ژن بیشتری در بدنتان ترشح شده و سالم‌تر خواهید بود!

۵. رابطه‌ جنسی فشارخونتان را پایین می‌آورد.
بعضی از انواع فعالیت‌های فیزیکی، حتی اگر کوتاه باشد، تاثیر فوق‌العاده‌ای بر فشارخون دارد. در تحقیقی که در دانشگاه پیسلی انجام گرفت، مشخص شد که رابطه‌ جنسی فشارخون دیاستولی (عدد پایینی فشارخون) را کاهش می‌دهد.

۶. رابطه ‌جنسی کمک می‌کند قلبی سالم داشته باشید.
وقتی بدن کالری می‌سوزاند، قلب نیز تقویت می‌شود. محققان موسسه تحقیقاتی نیوانگلند دریافته‌اند که اگر مردها به صورت منظم با همسرشان رابطه‌ جنسی داشته باشند، تا ۴۵٪ کمتر به بیماری‌های قلبی-عروقی دچار می‌شوند.

۷. رابطه‌ جنسی به تسکین درد کمک می‌کند.
اگر درد یا میگرن دارید، رابطه‌ جنسی برایتان بسیار بهتر از مسکن عمل خواهد کرد. دکتر جورج ارلیچ متخصص آرتروز در تحقیق خود دریافته است که بیمارانی که با همسرشان رابطه‌ جنسی منظم داشتند درد بسیار کمتری را نسبت به آنهایی که رابطه ‌جنسی نداشتند، احساس می‌کردند.

۸. رابطه‌ جنسی باعث می‌شود عادت‌ماهیانه‌ای منظم داشته باشید.
اگر عادت‌ماهیانه‌تان کمی نامنظم است، می‌تواند بخاطر سبک زندگی استرس‌زایتان باشد. همانطور که قبلاً ذکر شد، رابطه‌ جنسی استرس را کم می‌کند و این می‌تواند بر منظم شدن قاعدگی‌تان هم تاثیر مثبت داشته باشد.

۹. رابطه ‌جنسی عضلات لگنتان را قوی‌ می‌کند.
رابطه‌ جنسی علاوه بر عضلات روی پا، کمر و شکم روی عضلات لگنتان هم کار می‌کند. به نظرتان راه بهتری برای عضله‌سازی هم وجود دارد؟ با ساختن عضلات لگنی قوی‌تر می‌توانید ارگاسم بسیار بهتری هم در طول رابطه ‌جنسی تجربه کنید.

برای خانم‌ها داشتن عضلات قوی لگن علاوه بر کمک به بهبود علائم بی‌اختیاری ادرار، حساسیت در طول عمل جنسی را هم افزایش می‌دهد و کمک می‌کند ارگاسم‌های قوی‌تری داشته باشید. برای مردان هم تمرینات عضلات لگن خاصره می‌تواند جلو مشکلاتی مثل اختلال انزال و بی‌اختیاری ادرار را بگیرد.

۱۰. رابطه ‌جنسی احتمال سرطان را پایین می‌آورد.
رابطه‌ جنسی منظم به ویژه برای مردان احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد. در یک تحقیق استرالیایی، مشخص شده است که مردهایی که حداقل ۲۱ مرتبه در ماه انزال داشته‌اند، کمتر دچار سرطان پروستات شده‌اند.

۱۱. رابطه جنسی سالم و افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس زنان و مردان:
این نکته در سلامت روان افراد (خصوصا مردان) می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد

۱۲. رابطه‌ جنسی خوابتان را بهبود می‌بخشد.
رابطه ‌جنسی هم درست مثل ورزش ضربان قلب شما را بالا می‌برد و این منجر به ریلکس شدن بدن می‌شود. علاوه بر این، گفته می‌شود انزال مرد موجب رخوت می‌شود که خوابیدن بعد از عمل جنسی را بسیار راحت‌تر می‌کند.

بعد از ارگاسم هورمون پرولاکتین ترشح می‌شود که مسئول حس ریلکسی و خواب‌آلودگی بعد از رابطه‌ جنسی است.

۱۳. بهبود حس بویایی:
پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش می یابد. این هورمون سبب می گردد تا سلول های بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده می گردد)

۱۴. رابطه‌ جنسی باعث می‌شود ۱۰ سال جوانتر به نظر برسید.
داشتن رابطه‌ جنسی با همسرتان سه مرتبه در هفته باعث می‌شود حداقل ۱۰ سال جوانتر از سنتان به نظر برسید! دیوید ویکس، محقق و متخصص مغز و اعصاب اسکاتلندی در کتاب خود می‌نویسد، «داشتن رابطه ‌جنسی خوب واقعاً برایتان خوب است!»

۱۵. رابطه ‌جنسی طول‌عمرتان را افزایش می‌دهد.
جمع همه این فواید فوق‌العاده‌ای که رابطه ‌جنسی منظم می‌تواند بر جسم و ذهن داشته باشد این است که سالها به طول‌عمر شما اضافه کند. درواقع، تحقیقی که در ژورنال پزشکی بریتانیا به چاپ رسید، مشخص کرد که شرکت‌کننده‌های مردی که رابطه ‌جنسی منظم داشتند، دوبرابر آنهایی که هیچوقت رابطه‌ جنسی نداشتند، عمر کردند.

۱۶. سرماخوردگی کمتر:

افرادی که ۱-۲ بار در هفته رابطه جنسی دارند، سطح پادتن ایمنوگلوبین A در بدن آنها ۳۰ درصد بیشتر می باشد. این امر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:28

اگر ماه در آسمان نباشد چه اتفاقی برای زمین می افتد؟

اگر ماه در آسمان نباشد چه اتفاقی برای زمین می افتد؟

آیا تابحال به علت آفرینش کره ی ماه توسط خداوند فکر کرده اید؟ آیا می دانید ماه چه فایده ای برای کره زمین دارد؟ ماه همواره یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های سازنده در ایجاد شرایط مناسب برای تکامل حیات در سیاره ما به شمار می‌رفته است، اما یافته‌های علمی اخیر نشان می‌دهد زمین آن قدرها هم که تصور می‌شده وابسته به وجود ماه نیست.

به گزارش فراناز ژاک لاسکار، ستاره شناس فرانسوی در سال ۱۹۹۳ با انجام محاسبات پیچیده ریاضی به این نتیجه رسید که وجود گرانش ماه در ثابت نگه داشتن انحراف محوری زمین حیاتی است. انحراف محوری زمین در تعیین الگوی آب و هوایی نقش بسیار مهمی دارد و اگر دائم در حال تغییر باشد باعث بروز یک شرایط آب و هوایی بشدت متغیر می شود که تبعات زیست محیطی آن آرامش ساکنان زمین را مختل خواهد کرد.

لاسکار معتقد است ما زمینی ها بسیار خوش اقبال هستیم که قمری به این بزرگی بالای سرمان در آسمان داریم. هیچ کدام از سیاره های سنگی منظومه شمسی از این موهبت برخوردار نیستند. مریخ یا همان سیاره سرخ دو ماه کوچک دارد که با نام های فوبوس و دِیموس شناخته می شوند.

اینها در واقع سیارک هایی بوده اند که در مدار مریخ به دام افتاده و البته تأثیر چندانی روی مریخ ندارند. از این رو، انحراف محوری مریخ میلیون ها سال است که مرتباً تغییر می کند و حتی گاهی انحراف محور چرخشی آن به بزرگی حداقل ۴۵ درجه می رسد. اما این خوش اقبالی زمینی ها در داشتن یک ماه منحصر به فرد فقط حاصل یک اتفاق بود.

۴٫۵ میلیارد سال پیش، یک سیاره یا سیارک عظیم (تقریباً به اندازه مریخ) با زمین برخورد کرد و از خرده سنگ های حاصل از این انفجار مهیب، ماه شکل گرفت. بر اساس فرضیه زمین کمیاب، پیتر وارد و دونالد براونلی در کتابی با همین عنوان استدلال کردند که فقط در سیاره های بسیار معدودی همه چیز برای تکامل حیات مهیاست. حال یافته های اخیر حاکی از آن است که باید در تحلیل های پیشین شک کرد.

جک لیسوئر از مرکز تحقیقات آمِس ناسا، جیسن بارنز از دانشگاه آیداهو و جان چمبرز از مؤسسه علوم کارنِگی به اتفاق نشان دادند که اگر ماه نبود چه اتفاقی برای زمین می افتاد. پژوهشگران دریافتند در صورت نبود ماه فقط ده درجه به انحراف فعلی محور چرخشی زمین که ۲۳٫۵ درجه است، اضافه خواهد شد.

به نظر می رسد لاسکار در محاسبات خود دچار اشتباه شده بود. کامپیوترهای عصر جدید سریع تر و پرقدرت تر از ماشین های محاسباتی دهه ۱۹۹۰ عمل می کنند و می توانند نتایج دقیق تری ارائه دهند.

پژوهشگران گفته اند که اگر زمین سریع تر می چرخید، مثلاً این که طول یک شبانه روز کمتر از ده ساعت می شد یا جهت چرخش زمین برعکس می شد، یعنی این که خورشید از مغرب طلوع و در مشرق غروب می کرد، آن وقت زمین می توانست از نیروی گرانشی سایر سیارات به ویژه مشتری استفاده کند و دیگر نیازی به ماه نداشت.

زمین هر ۲۴ ساعت یک بار به دور خود می چرخد. بعد از اتفاقی که به شکل گیری ماه منجر شد، زمین هر چهار یا پنج ساعت یک بار به دور خود می چرخید. اما سرعت چرخش آن به علت وجود ماه بتدریج کم شد.

سرعت چرخش زمین پیش از شکل گیری ماه هنوز مشخص نیست، اما گمان می رود که حرکت سریعی داشته و حتی گاهی جهت چرخش آن عوض می شده است. در زمان پیدایش زمین این برخورد اجرام سنگین بود که بر جهت چرخش آن اثر گذاشت.

پژوهشگران معتقدند که جهت چرخش بیشتر سیارات سنگی از غرب به شرق است، اما عده دیگری اظهار می کنند بعضی سیارات سنگی در هر دو جهت می چرخند و این یعنی تعداد سیاراتی که جهت چرخش آنها از شرق به غرب است کم نیست.

پژوهشگران نتیجه گرفتند که حیات در سیارات سنگی به وجود ماه وابسته نیست. حتی در بعضی موارد وجود یک ماه بزرگ می تواند تبعات زیست محیطی فاجعه بار داشته باشد. یافته های اخیر موقعیت جدیدی را برای اختر زیست شناسان فراهم کرده تا در جستجوی سکونتگاه های فرازمینی به موقعیت های جدیدتری فکر کنند.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:11

زندگینامه سپهبد رزم‌آرا نخست وزیر دوران محمدرضا پهلوی

زندگینامه سپهبد رزم‌آرا نخست وزیر دوران محمدرضا پهلوی

حاج‌علی رزم‌آرا در ۱۰ فروردین ۱۲۸۰ (۹ ذیحجهٔ ۱۳۱۸ قمری)، در شب عید قربان در تهران به دنیا آمد. به همین دلیل «حاج» را به نام او افزودند.

حاج‌علی رزم‌آرا یا همان سپهبد رزم‌آرا نخست وزیر دوران محمدرضا پهلوی بود که ترور شد. در ادامه با زندگی رزم‌آرا بیشتر آشنا می شوید.

علی رزم‌آرا بعدها به نام سپهبد رزم‌آرا در تاریخ سیاسی ایران شهرت یافت. پدرش از افسران تحصیل‌کردهٔ قزاقخانه بود از این رو فرزندش را برای تحصیلات ابتدا به مکتب‌خانه و سپس به مدارس الیانس، اقدسیه و دارالفنون فرستاد.

علی در هفده‌سالگی وارد مدرسهٔ نظام مشیرالدوله شد و بعد به خدمت بریگاد مرکزی درآمد. در عملیاتی در شمال برای مقابله با جنگلی‌ها (طرفداران میرزا کوچک خان جنگلی) و در آذربایجان غربی کنونی در سرکوب اسماعیل آقا سیمیتقو شرکت مؤثر داشت و در ۱۲۹۹ درجهٔ نایب دومی (ستوان دومی) گرفت.

پس از احراز افسری در اثر اقداماتی که کرده بود به درجهٔ سلطانی (سروانی) ترفیع یافت و در سال ۱۳۰۲ همراه با افسران جوان به منظور فراگیری فنون نظامی، عازم فرانسه شد.

در ۱۳۰۲ رزم‌آرا همراه با چند افسر دیگر برای ادامهٔ تحصیل به فرانسه اعزام شد. تحصیلات نظامی را در دانشگاه نظامی سن سیر انجام داد و پس از دو سال به ایران بازگشت. وی که وارد رشتهٔ پیاده‌نظام شده بود، از دانشکدهٔ سن سیر فارغ‌التحصیل شد.

زندگینامه سپهبد رزم‌آرا نخست وزیر دوران محمدرضا پهلوی

خانواده سپهبد رزم آرا

بازگشت به ایران
پس از بازگشت به ایران ضمن تصدی فرماندهی گردان به درجهٔ سرگردی ترفیع یافت. اقدامات او در منصب فرماندهی فوج (هنگ) کرمانشاه به اندازه‌ای چشم‌گیر بود که در سال ۱۳۱۱ با حفظ سمت به کفالت فرماندهی تیپ لرستان نیز منصوب شد و سال بعد با اخذ درجهٔ سرهنگی به پاکسازی منطقهٔ مزبور از عشایر پرداخت. طی سال ۱۳۱۴ به تهران انتقال یافت و در دایرهٔ جغرافیایی ارتش جای گرفت.

زندگینامه سپهبد رزم‌آرا نخست وزیر دوران محمدرضا پهلوی

نخست‌وزیری رزم‌آرا با جنجال نفت همراه بود

با انورالملوک هدایت، خواهر صادق هدایت، ازدواج کرد. پس از انتقال به تهران او را مأمور تشکیل دایرهٔ جغرافیایی ارتش کردند. چند ماه بعد مأمور شد معاونت دروس دانشگاه جنگ را عهده‌دار شود. در ۱۳۱۸، پس از ۶ سال خدمت با درجهٔ سرهنگی، به درجهٔ سرتیپی ترفیع یافت و به عضویت شورای عالی جنگ، برگزیده شد.

استاد دانشگاه جنگ
هنگامی که سپهبد فرانسوا ژرژ ژاندر فرانسوی (به فرانسوی: François-Georges Gendre) دانشگاه جنگ را در ایران بنیان نهاد علی رزم‌آرا به معاونت وی منصوب شد و به سمت استادی رسید. وی که تاکتیک، نقشه‌خوانی و جغرافیای نظامی تدریس می‌کرد طی سال ۱۳۱۸ پس از نوزده سال خدمت به درجهٔ سرتیپی رسید و به عضویت شورای عالی نظام برگزیده شد. اما هیچ‌گاه نتوانست پست بالاتری در ارتش عهده‌دار شود، علت آن نیز وجود پرونده‌ای در دادسرای ارتش بود که رزم‌آرا را متهم به عدم اجرای حکم اعدام یکی از عشایر می‌کرد.

در شهریور ۱۳۲۰، که نیروهای متفقین به ایران حمله کردند، او در شورای عالی جنگ در حضور رضا شاه ترک مخاصمه را توصیه کرد. پس از فروپاشی ارتش، در مهر ۱۳۲۰ به فرماندهی لشکر یک در تهران برگزیده شد و آن را دوباره سازمان داد.

اشغال ایران
شهریور ۱۳۲۰ با حملهٔ متفقین و اشغال ایران در جنگ جهانی دوم، شورای عالی جنگ طرح استخدام سربازان پیمانی را تصویب کرد اما او از امضای آن خودداری کرد. با خروج رضا شاه یاران پیر او نیز بازنشسته شدند و زمینهٔ رشد افسران جوان ایجاد شد. رزم‌آرا نیز به جای سرلشکر بوذرجمهری به فرماندهی لشکر اول مرکز برگزیده شد و سپس به ریاست لشکر آمادگاه تعلیماتی ارتش رسید.

فرمانده دانشکدهٔ افسری
در سال ۱۳۲۲ که متفقین عدهٔ زیادی از رجال ارتش را به جرم تمایلات فاشیستی بازداشت کردند، وی به ریاست ستاد ارتش برگزیده شد. با افزایش محبوبیت او، فرماندهی دانشکدهٔ افسری و دفتر نظامی شاه نیز به او واگذار شد.

ریاست ستاد ارتش
در سال ۱۳۲۳ به درجهٔ سرلشکری رسید و از نو به ریاست ستاد ارتش بازگشت. این فرصتی بود تا روزنامه‌نگاران دوست رزم‌آرا زمینهٔ حذف مخالفان او را فراهم آورند. انتشار جزوات شرح حال تیمساران برگرفته از اطلاعاتی بود که او در اختیار آنان می‌گذاشت تا افراد مؤثر ارتش را متزلزل کند و مشاغل حساس را در اختیار دوستان خود قرار دهد. اما در آذر ۱۳۲۳ ناگهان از این سمت برکنار شد و اندکی بعد سرلشکر حسن ارفع جایگزین او شد و در ۴۴ سالگی با بازنشستگی اجباری او را از گردونه خارج کرد؛ بنابراین رزم‌آرا برای بازگشت به قدرت ناچار شد با کمک مظفر فیروز و رهبران حزب توده، به احمد قوام (قوام‌السلطنه) نزدیک شود.

لشکرکشی به آذربایجان
وقتی احمد قوام در میان تحولات سیاسی جدّی که متوجه آذربایجان بود، در ۱۳۲۴ بر سر کار آمد رزم‌آرا به ریاست ستاد ارتش منصوب شد. پس از خروج نیروهای ارتش سرخ شوروی، در حالی که مذاکرات فرقهٔ دموکرات آذربایجان با دولت قوام ادامه داشت، با دستور شاه، رزم‌آرا ارتش را برای پیشروی در آذربایجان و کردستان آماده ساخت.

قوام با این که مهم‌ترین عنصر در خروج نیروهای روس از آذربایجان در ۱۳۲۵ و ضمیمه نشدن آن به اتحاد شوروی بود، ولی در برابر فرقهٔ دموکرات آذربایجان و جمهوری مهاباد، قاطعیت نشان نمی‌داد. نخست به این دلیل که دولت او در ائتلاف با حزب توده، همپیمان سید جعفر پیشه‌وری (رهبر فرقهٔ دموکرات) بود و دوم این که می‌دانست حل مسئلهٔ آذربایجان و آرام شدن فضای سیاسی کشور، برابر است با ائتلاف شاه و مخالفان قوام در مجلس و نتیجتاً سرنگونی‌اش.

مذاکرات او با پیشه‌وری نیمه‌کاره ماند آن گاه که شاه و رزم‌آرا نخست به یک تجسس هوایی به خلبانی شاه بر منطقهٔ آذربایجان دست زده و سپس قوام را در عمل انجام شده گذاشته و او را مجبور به همکاری در پیشروی نظامی کردند. اندکی بعد دولت قوام سرنگون شد. او بعدها تأکید کرد که مخالف این کار بود و شاه و رزم‌آرا او را مجبور به این عملیات نظامی کردند.

زندگینامه سپهبد رزم‌آرا نخست وزیر دوران محمدرضا پهلوی

رزم آرا در کنار محمدرضا پهلوی

ظاهراً شاه به رزم‌آرا وعدهٔ نخست‌وزیری داده بود اما ابراهیم حکیمی و سپس عبدالحسین هژیر به نخست‌وزیری رسیدند و صمیمیت سابق میان شاه و رئیس ستاد ارتش از میان رفت. با این حال سپهبد پرافتخار، در میان نیروهای نظامی چنان جایگاهی داشت که برکناری او برابر بود با کودتایی به سبک سردار سپه.

نخست‌وزیری
این‌ها آرزوهای علی رزم‌آرا را برآورده نمی‌کرد. چرا که همه او را با رضا شاه مقایسه می‌کردند. از این رو در انتخابات دورهٔ شانزدهم در ۱۳۲۸ تصمیم به مداخله گرفت و موفق هم بود؛ ولی با کشته شدن هژیر انتخابات تهران دوباره تکرار شد و با مقابلهٔ فضل‌الله زاهدی رئیس شهربانی که رقیب دیرینهٔ او به شمار می‌رفت، نامزدهای جبههٔ ملی و هواداران ملی شدن نفت، به مجلس راه یافتند تا نیرومندترین اقلیت تاریخ پارلمانی ایران را برسازند.

در تیرماه ۱۳۲۹ مجلسی که ظاهراً در اکثریت هواداران رزم‌آرا بود، رأی تمایل به نخست‌وزیری او داد و شاه به‌ناچار آن را پذیرفت و در ۵ تیر ۱۳۲۹ او را به نخست‌وزیری منصوب کرد؛ ولی دربار، جبههٔ ملی در مجلس و نیروهای مذهبی به رهبری سید ابوالقاسم کاشانی در خیابان، از سه جهت بر او می‌تاختند؛ به طوری که او با داشتن دولت، ارتش و اکثریت پارلمان، و در شرایطی که چراغ سبز دو ابرقدرت شوروی و بریتانیا را نیز همراه داشت، یکی از ضعیف‌ترین دولت‌های ایران را در اختیار داشت.

رزم‌آرا قصد داشت قرارداد الحاقی نفت (معروف به قرارداد گس-گلشائیان) را در مجلس به تصویب برساند، اما مخالفت جدّی و گستردهٔ جبههٔ ملی به وی اجازهٔ این کار را نداد که این امر موجب شد که او در ۵ دی ۱۳۲۹ لایحهٔ قرارداد الحاقی را از مجلس پس بگیرد.

اندیشهٔ ملی شدن نفت در میان مردم گسترش یافته بود و رزم‌آرا توان مقابله با آن را نداشت.
با این حال هنگام معرفی هیئت وزیران به شاه و مجلسین، شش وزارتخانهٔ دولت او وزیر نداشت و کابینهٔ نیم‌بند بدون وزیر امور خارجه، راه، پست و تلگراف، کار و دارایی تصویب شد. در مجلس سنا دکتر احمد متین‌دفتری، سید محمد تدین، سرلشکر فضل‌الله زاهدی، حسین دادگر، دکتر محمود حسابی و عبدالحسین نیکپور هیچ‌گاه از مخالفت با رزم‌آرا دست بر نداشتند.

نخست‌وزیری رزم‌آرا با جنجال نفت همراه بود و او ناگزیر شد لایحهٔ قرارداد گس-گلشائیان را که دولت محمد ساعد به مجلس داده بود پس بگیرد. کابینهٔ او چند بار مورد استیضاح قرار گرفت و نهایتاً با سخنانی که دربارهٔ عدم توانایی ملت ایران در ادارهٔ صنعت نفت ایران ابراز کرد، همگان رزم‌آرا را بزرگ‌ترین مانع بر سر ملی شدن نفت شناختند.

رزم‌آرا چنین استدلال می‌کرد که ما توان فنی در اختیار گرفتن کامل صنعت نفت را نداریم و باید به افزایش سهم ایران از سود حاصل، به پنجاه درصد رضایت دهیم. همین باعث شد تا او را به عنوان یک خائن به منافع ملی ایران معرفی کنند. در بیرون از مجلس نیز جریان‌های گوناگون کشور از دربار تا اسلامگرایان تندرو ائتلافی بر ضد رزم‌آرا ایجاد کرده بودند.

ترور
در روز شانزدهم اسفند سال ۱۳۲۹ سپهبد حاج‌علی رزم‌آرا در مسجد شاه تهران کشته شد. خلیل طهماسبی، که پس از دستگیری در همان لحظه خود را عبدالله موحد رستگاری معرفی کرد، عضو فداییان اسلام، گروه اسلامگرای وابسته به نواب صفوی، که آن زمان در اتحاد با آیت‌الله کاشانی و جبههٔ ملی بود، که همان روز مسئولیت آن را به عهده گرفت.

او پس از تصویب قانونی در مجلس شورای ملی مبتنی بر عفو قاتل رزم‌آرا به پیشنهاد شمس قنات‌آبادی و توشیح شاه آزاد شد و پس از کودتای ۲۸ مرداد، که دوباره بازداشت شد، قتل را منکر گشت. بنابر گفته فداییان اسلام، رزم‌آرا، هیچ اختلافی با شاه نداشت و شاه دشمن ملی شدن نفت بود.

فردای قتل رزم‌آرا، روز ۱۷ اسفند ۱۳۲۹ کمیسیون نفت پیشنهاد ملی کردن صنعت نفت را تصویب و اعلام کرد. قانون ملی شدن صنایع نفت در مجلس شورای ملی در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۲۹ و در مجلس سنا در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۲۹ به تصویب رسید.

زندگینامه سپهبد رزم‌آرا نخست وزیر دوران محمدرضا پهلوی

جسد حاج علی رزم آرا

پس از دستگیری خلیل طهماسبی به اتهام قتل رزم‌آرا، «یک اعلامیه از طرف نواب صفوی (رهبر فداییان اسلام) صادر شد که در بالای آن «هوالعزیز» نوشته شده بود. این اعلامیه خطاب به شاه صادر شده بود» و «قاطعانه به شاه دستور می‌داد که باید فرمان آزادی قاتل رزم‌آرا را صادر کند، و برای هر گونه آزاری که وی در زمان بازجویی توسط پلیس دیده است، از او عذرخواهی نماید.»

ابهامات در ترور رزم‌آرا
در مورد علت ترور رزم‌آرا و این که آیا قاتل او خلیل طهماسبی بوده‌است از همان دوران بین افراد گوناگون در صحت موضوع محل نزاع بود. ابوالفضل لسانی وکیل خلیل طهماسبی پس از مطالعهٔ پرونده و نوع گلوله‌ها متوجه می‌شود که گلوله‌ها با هم فرق دارند و گلولهٔ چهارمی که باعث مرگ رزم‌آرا شده‌است از نوع دیگری است. او موضوع را به طهماسبی می‌گوید ولی طهماسبی قبول نکرده و در پاسخ لسانی اظهار می‌دارد که: «شما می‌خواهید افتخار مرا بگیرید و از بین ببرید».

در مورد تناقضات پروندهٔ رزم‌آرا و خلیل طهماسبی مواردی آمده است که می‌توان آن را در میان اوراق بازجویی خود طهماسبی پیدا نمود. در ص ۸۰ کتاب ناگفته عراقی می‌گوید: «که یک خواهری بود که در موقعی که رزم‌آرا نزدیک شد اسلحه را منتقل کرد به خلیل، قبل از آن خلیل اسلحه در اختیارش نبود» اما در اوراق بازجویی طهماسبی می‌گوید که اسلحه را از نواب گرفته‌است.

کتاب اسرار قتل رزم‌آرا نوشتهٔ محمد ترکمان اسناد مربوط به بازجویی‌های طهماسبی در این مورد و حاضرین و محافظین رزم‌آرا را با ذکر موارد تناقض در بیانات آنان نشر داده‌است.
آرامگاه رزم‌آرا در باغ طوطی در حضرت عبدالعظیم است.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:11

سری جدید جوک و طنز نوشته های سال 95

سری جدید اس جوک و طنز نوشته های سال

یه سوال خعلی ذهنمو مشغول کرده
 تو شعر تاب تاب عباسی، این کلمه عباسی دقیقا چه نقشی داره؟فامیلیش آقای عباسیه؟ 
سکه عباسیه؟
از این عباسیاست که به پیشونی میزنن؟  تورو خدا یکی جوابشو بگه دارم داغون میشم

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

طرف اسم آیدیشو گذاشته جوجه طلایی,
میگم چند سالته؟
میگه 38
شما قضاوت کنید آخه این جوجه طلاییه یا شترمرغ بالغ؟

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوکهای خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

میخ میره تو پای خسیسه،میره پیش دکتر.
دکتر میگه:«5هزار تومن میگیرم درش میارم»
خسیسه میگه:«500تومن بگیر کجش کن!»

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• مطالب طنز و خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

من چشمم به دوربين مداربسته ي مغازه ها مي افته
ناخوداگاه حرکاتم مشکوک ميشه!
شمام اینجورین.؟

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

رفتم کله پزی به یارو میگم زبون دارید؟
یه نگا بهم کرد گفت نه فقط تو داری ،ما با دماغمون حرف میزنیم

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار جدید •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

ریا نشه فکر کنم تلگرامم فهمیده من ادم خاصی ام …
چون متنای منو سبز نشون میده ماله بقیه رو سفید …
تازه من تو هر گروهی که هستم اسمم نفر اوله
ينى من از بندگانه برگزيده ى خدا هستم ؟؟
چه اتفاقى داره ميوفته ؟

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار باحال •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

شوهر چیست !؟
شخصی است که آشغالارو می ذاره دم در و چنان قیافه ای می گیره انگار همه
خونه رو تمیز کرده !

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز نوشته های کوتاه •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

‏قبل از اینستاگرام من ساعتها مینشستم به این فکر میکردم که
یعنی غذای دوستام چه شکلیه ؟

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

شیخی را گفتندی:
پوست کلفت ترین انسانهای سیاره کدامندی؟
شیخ قدرى بیاندیشیدندی سپس بفرمود:
اهالی ایران زمین
مریدی بپرسید: از چه رو یا شیخ؟
شیخ بگفتی:
آب نیترات دار
نان جوش شیرین دار
برنج آرسنیک دار
سبزیجات با فاضلاب
میوه ها با کود شیمیایی و سموم دوز بالا
لبنیات با روغن پالم
گوشت تاریخ مصرف گذشته
مرغ هورمونی
آلودگی هوا
پارازیت
پراید
سقوط هواپیما
و کماکان زنده اند و می خندند و جوک همی پراکنند.

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار و جدید •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

فقط یه ایرانی میتونه
به جای اینکه یه قدم بیاد جلو دم سفره بشینه ،
سفره رو بکشه سمت خودش

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• مطالب طنز و خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

راحت ترین غذا رشته پلوس.
 نیم کیلو رشته رو سرخ کنید.
 یک کم زعفرون بزنید و بریزید تو برنج
 دم که کشید بریزید بیرون و زنگ بزنید کبابی محل

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

پسرا به هم فوش میدن و واقعا
 منظوری ندارن
دخترا قربون صدقه هم میرن و اونا هم واقعا منظوری ندارن

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

رفتم تو پارک کنار یه پیرمرد نشستم وسطای حرفش با بغض گفت پسرم منو زمان پیر نکرد ..گفتم پس چی پیر تون کرد؟
گفت اون تیکه آخر رانی .

•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار جدید •.•.•.•.•.•.•.•.•.•

مهريه مادر بزرگم ٥ هزار تومن بود
يه سري پدربزرگم باش دعواش شد دست كرد تو جيبش دو پاكت وينستون انداخت جلو مادربزرگم گفت پاشو برو خونه بابات

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 99 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:11

عکسی باورنکردنی از فیش حقوقی یک شهید مدافع حرم   سعید کمالی شهید شد   فیش حقوقی شهید مدافع حرم سعید کمالی

The post عکسی باورنکردنی از فیش حقوقی یک شهید مدافع حرم appeared first on فراناز.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:49

الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در شبکه خبر + عکس

الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در شبکه خبر

الهام عرب که بعنوان مدل در برنامه ماه عسل حضور پیداکرده بود امروز به عنوان فریب‌خورده در شبکه خبر حاضر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست خبری امروز خود با تاکید بر لزوم مراقبت خانواده ها و نظارت بر فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی، از خانمی که پیش از این در دام شبکه های فریبنده به اصطلاح مدلینگ افتاده بود، خواست درباره نحوه فعالیت این شبکه ها و آسیب های آنها صحبت کند.

خانم الهام عرب در نشست خبری دادستانی تهران تصریح کرد اغلب جوانان با تصور دیده شدن و رسیدن به شهرت یا ثروت وارد این فعالیت ها می شوند اما از معایب و مضرات برگشت ناپذیر این کار بی خبرند.

الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در شبکه خبر + عکس

الهام مدل سابق

الهام عرب ادامه داد: من به عنوان یک مدل فعال و مطرح با شبکه های زیرزمینی و اینترنتی همکاری داشتم و حتی با هزینه آنها به سفرهای خارجی می رفتم. اکنون هزاران عکس و تصویر از من به عنوان مدل در فضای مجازی وجود دارد در حالی که از انتشار آنها پشیمانم و راهی برای بازگرداندن آنها وجود ندارد.

این فعال مدلینگ اضافه کرد: شبکه اینستاگرام یکی از مهمترین ابزار برای به انحراف کشیده شدن جوانانی است که گمان می کنند مدل شدن و انتشار تصاویرشان در اینترنت، یک موفقیت است. در حالی که همه دختران آرزوی ازدواج و تشکیل خانواده دارند، اما همه می دانند که مردان و پسران اگرچه ممکن است با دختران اینچنینی مرتبط شوند، ولی هرگز مایل به ازدواج با آنها نمی شوند.

در ادامه این نشست خبری، دادستان تهران به برخورد با برخی از آتلیه ها و آرایشگاه های متخلف اشاره کرد و گفت اشراف و نظارتی که وجود دارد نشان می دهد که خانواده ها می توانند اطمینان داشته باشند که این مسائل کنترل می شود و آنها نیز باید مراقب فرزندانشان باشند.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:14

اعترافات الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در دادگاه + عکس

اعترافات الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در دادگاه

به گزارش فراناز در جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران با قضات دادسرای جرائم رایانه‌ای در راستای افشای پروژه مدلینگ، داوطلب پشیمان شده مدلینگ به نام الهام عرب حضور داشت که طی اظهاراتی به ماجرای جذب خود به این فعالیت اشاره کرد و به کسانیکه علاقه دارند که وارد این فعالیت شوند تاکید کرد که به تبعات ناشی از این فعالیت بیشتر فکر کنند چرا که ورود به این شبکه ها شاید به دست خود شخص باشد اما خارج شدن از آن اینگونه نیست.

این فرد که الهام عرب نام داشت با بیان اینکه عشق خانواده و وطن باعث حضورش در این جلسه شد پاسخگوی سوالات دادستان تهران شد
عباس جعفری دولت آبادی در راستای افشای پروژه مدلینگ در ایران با طرح سوالی مبنی براینکه چگونه به این فعالیت جذب شدید از این داوطلب پشیمان شده خواست که توضیحی در این رابطه ارائه دهد.

اعترافات الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در دادگاه + عکس

الهام: به این جلسه آمدم تا تجربیات خودم به دیگران انتقال دهم تا دیگران دچار اشتباهی که من شدم نشوند

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم همه انسان عاشق زیبایی و شهرت هستند و دوست دارند دیده شوند؛ اما مهم این است که به چه قیمت می خواهند دیده شوند و در مقابل دیده شدند چه چیزهایی را از دست می دهند.

الهام گفت: بازیگران سینما نیز دیده می شوند اما چیزی را از دست نمی دهند و حتی بسیاری از ارزش هایشان را هم حفظ می کنند اما یک مدل به تناسب این کار حجابش را از دست می دهد و شناخت و مشهور بودنش در ازای از دست دادن آبرویش است

وی ادامه داد: دیالوگ یک فیلم خارجی را که دیده ام بخاطر دارم که در آن گفته می شد که شاید مردان از زنان خیره سر خوششان بیاید ولی هرگز با آنها ازدواج نمی کنند بنابراین باید در نظر داشت که ما در یک جامعه ایرانی زندگی می‌کنیم

اعترافات الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در دادگاه + عکس

دادستان تهران گفت: چرا این کار را انتخاب کرده اید آیا جاذبه مالی باعث انتخاب این کار شد؟

الهام گفت: یکی از علت های آن این بود که دوست داشتم دیده شوم و دیگری درآمد بالایی که مدلینگ بودن در ایران و در کشورهای دیگر دارد موجب جذب من به این کار شد

جعفری دولت آبادی تصریح کرد: ماهیانه به طور میانگین چقدر درآمد دارید؟

داوطلب پشیمان شده مدلینگ پاسخ داد: فرق می کند اما به طور میانگین ۱۰ میلیون

دادستان تهران گفت: خودتان وارد این کار شدید یا کسی شما را وارد کرد؟

الهام تصریح کرد: اولین بار به وسیله یکی از خانم ها که گریمور من بود وارد این کار شدم و سپس از طرق عکاس ها و گریمور های دیگر از من دعوت شد.

اعترافات الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در دادگاه + عکس

دادستان تهران گفت: چه مقدار از شما در فضای مجازی و شبکه های خارجی عکس منتشر شده است؟

داوطلب پشیمان شده مدلینگ پاسخ داد: عکس های بسیاری زیادی پخش شده است در واقع ورود به این شبکه شاید به دست  خود شخص باشد اما خارج شدن از آن خیر.

وی ادامه داد: من خودم دیگر دوست ندارم عکس بی حجابم در این صفحه ها منتشر شود.

جعفری دولت آبادی گفت: در این کار آیا سفر خارجی هم داشتید و در آنجا چه فعالیتی می کردید؟

الهام گفت: بله، برای سالن های خارجی مدل بودم سفرهای خارجی درآمد زیادی نداشت اما تمام هزینه های سفر به عهده خودشان بود و باعث شهرت در عرصه کاری می شد.

دادستان تهران گفت: افراد در داخل کشور چگونه جذب و شناسایی می شدند؟

الهام پاسخ داد: مرجعی وجود ندارد که مدیریت کند کاملا شانسی است

جعفری دولت آبادی گفت: بدون برنامه که نمی شود بنابراین چگونه یک خانم جذب این فعالیت می شود؟

الهام گفت: یکی از علت هایی که یک مدل در کارش موفق می شود تفاوت چهره است در واقع تفاوت چهره مدل در بدون آرایش و با آرایش بودن آن است

دادستان تهران گفت: این افراد چگونه در کشور در آرایشگاه و مزون ها جذب می شوند؟

داوطلب پشیمان شده مدلینگ اظهار کرد: از طریق خود مدل ها، عکاسها و گریمور ها یکدیگر را می شناسند و کم کم عکس یک مدل که ۵۰۰هزار تومان از یک گریمور می گیرد ممکن است ۲۰۰ میلیون برای آن گریمور درآمدزایی داشته باشد

وی ادامه داد: به واسطه شبکه اینستاگرام و به تعداد لایک ها و کامنت هایی که یک عکس می گیرد متوجه می شوند که عکس خوب است بنابراین به واسطه این شبکه مدل شناخته می شود

دادستان تهران گفت: عکس ها را خودت منتشر می کردی یا کسی دیگری این کار را می کرد؟

اعترافات الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در دادگاه + عکس

الهام تصریح کرد: عکس ها را در پیج شخصی خودم منتشر می کردم  و عکاس ها و گریمورها هم برای تبلیغات در شبکه هایی دیگر اینستاگرام که به شکل شبکه های تبلیغاتی منتشر می کردند

دادستان تهران گفت: در تهران چه تعداد عکاس وجود دارد که این عکس ها را منتشر می کند؟

وی افزود: گریمورها اغلب سالن ندارند و در خانه فعالیت می کنند و عکاس ها نیز باغ اجاره می کنند و دفتر ندارند

دادستان تهران چه توصیه ای به خانواده ها و جوانان دارید که دچار این اشتباه نشوند؟

الهام پاسخ داد: بسیاری از این خانم ها در پیج من می آیند و مطرح می کنند که دوست دارند مدل شوند، شاید عکس برای آنها جذاب باشند اما باید به تبعات آنها فکر کنند

این داوطلب پشیمان شده مدلینگ در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی تمام دختران این است که به خانه بخت بروند و خوشبخت شوند اما باید دید آیا فردی که مدل است انتخاب فردی می شود که دوستش دارد، ۹۰ درصد پاسخ منفی است.

مرتبط :

الهام عرب مدلینگ برنامه ماه عسل در شبکه خبر + عکس

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:14

اتومبیلی که بخاطر گرمای بیش از حد هوا ذوب شد! + عکس

اتومبیلی که بخاطر گرمای بیش از حد هوا ذوب شد رادر عکس های این مطلب از سایت فراناز مشاهده می کنید.

این روزها شهر روستوک آلمان میزبان نمایشگاه بزرگی از آثار هنرمندان معاصر کوبایی شده است. آثاری که رویکردهای هنری این کشور را که سال‌ها درهای خود را به روی جامعه جهانی بسته بود را به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه از ۶ ماه می (۱۷ اردیبهشت) در این شهر آلمان شرقی که سابقه کمونیستی دارد و فیدل کاسترو نیز در زمان زمام‌داری کوبا ۲ بار به این شهر سفر کرده به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه آثار ۳۰ هنرمند کوبایی که در دو دهه اخیر در هنر این کشور ظهور کرده‌اند را تا ۱۹ ژوئن (۳۰ خردادماه) پیش روی مخاطبان قرار داده است.

اتومبیلی که بخاطر گرمای بیش از حد هوا ذوب شد! + عکس

به گزارش فراناز یکی از آثار قابل توجه این نمایشگاه که نظر بسیاری از جهانیان را به خود جلب کرده است؛ اتومبیل ذوب شده‌ای است که توسط اومبرتو دیاز (Humberto Diaz) هنرمند ۴۰ ساله کوبایی در فضای این نمایشگاه ارائه شده است. این اثر رویکرد جهانی و محیط زیستی این روزها جهان یعنی گرمای کره زمین را هدف قرار داده و اعتراضی دارد به جهان صنعتی که موجب گرمایش کره زمین را پدید آورده است.

اتومبیلی که بخاطر گرمای بیش از حد هوا ذوب شد! + عکس

اومبرتو دیاز که متولد ۱۹۷۵ در کینفوگس، کوبا است پیشتر نیز در نمایشگاه انفرادی خود در کوبا چنین اثری را ارائه کرده بود اما فضای بسته کوبا که کمتر اخبار آن  در جهان منتشر می‌شود، موجب دیده شدن این اثر هنری را به خوبی فراهم نکرده بود و بر همین اساس بازآفرینی این اثر در قلب اروپا موجب شده تا عکس این اثر این روزها به صورت گسترده در سطح دنیا و فضای مجازی پخش شود.

در ادامه روند خلق اصل این اثر از سوی دیاز را در کشور کوبا و در سایت فرا ناز مشاهده خواهید کرد.

اتومبیلی که بخاطر گرمای بیش از حد هوا ذوب شد! + عکس

اتومبیلی که بخاطر گرمای بیش از حد هوا ذوب شد! + عکس

اتومبیلی که بخاطر گرمای بیش از حد هوا ذوب شد! + عکس

اتومبیلی که بخاطر گرمای بیش از حد هوا ذوب شد! + عکس

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:56

کلیپ رقص جالب بهنوش بختیاری در خانه سالمندان

دانلود کلیپ رقص جالب بهنوش بختیاری در خانه سالمندان

 بهنوش بختیاری بازیگر و سفیر نیکوکاری که سادگی در گفتار و حضورش در مناسبت های خیرخواهانه همیشه مورد توجه و تقدیر بوده در ویدیویی که برای دیدار و شاد کردن در خانه سالمندان حضور داشت در چند ثانیه در عمل انجام شده ای قرار گرفت و همراهی کوتاهی با یکی از سالمندان خانوم داشت که با دخالت حراست بهنوش بختیاری از وی جدا شد.

البته که انتشار این ویدیو نه گاف است نه سوتی نه فیلمی برای تخریب خانوم بختیاری – این ویدیو نشان از حضور بازیگری پرطرفدار بدون ادعا و بزرگ نمایی از کار خود برای شاد کردن دل سالمندان است, کمتر کاری که افراد مشهور در این صنف حاضر به انجام آن هستند.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است او در تیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا ارین ازدواج کرد و در یک برنامه زنده گفت که نمیتواند بچه دار بشود ولی همسرش همیشه با مهربانی در کنار او بوده و حمایتش کرده است.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:56

بازداشت منصوره کریمی مجری شبکه من و تو در ایران + عکس

بازداشت منصوره کریمی مجری شبکه من و تو در ایران

به گزارش فراناز، خبر دستگیری این فرد در حالی منتشر شده است که سردار منتظرالمهدی، در نشستی خبری درباره ورود منصوره کریمی، مجری سابق شبکه تلویزیونی “من و تو” و حضورش در جشنواره جهانی فیلم فجر گفته بود: درباره این فرد دستور قضایی برای ورود و خروجش به کشور وجود نداشته و پلیس نیز تنها بر اساس اعلام مرجع قضایی ورود و خروج را بررسی می‌کند.

با این حال وی که ۶ سال با این شبکه همکاری می‌کرده، به علتِ همکاری با این شبکه ماهواره‌ای دستگیر شده است. پیش از این نیز برخی دیگر از افراد و مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای به دلیل همکاری و ارتباط با شبکه‌های مذکور، با برخوردهای امنیتی و قضائی مواجه شدند.

بازداشت منصوره کریمی مجری شبکه من و تو در ایران + عکس

بازداشت منصوره کریمی مجری شبکه من و تو در ایران + عکس

مرتبط :

مجری زن شبکه من و تو در جشنواره بین المللی فیلم فجر

حرکت تهوع آور مجری چندش و زشت شبکه من و تو + عکس

بازداشت شدن مجری سرشناس شبکه من و تو

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:56

فرانازعلت اصلی اختلال نعوظ جنسی و راهکار درمانی آنعادت هایی که باید بخاطر جوش و آکنه صورت ترک شودترفند افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 10اس ام اس و متن های زیبای تبریک تولد به خواهر

http://www.faranaz.com مد,لباس,فال,طالع بینی,عکس,بازیگران,جالب,خواندنی,سلامت Mon, 16 May 2016 07:58:28 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.4.3 http://www.faranaz.com/%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%84%d8%a7%d9%84-%d9%86%d8%b9%d9%88%d8%b8-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86.html Mon, 16 May 2016 07:58:28 +0000 http://www.faranaz.com/?p=120988 علت اصلی اختلال نعوظ جنسی و راهکار درمانی آن  در اینجا دلایل اصلی اختلالات نعوظ جنسی در روابط زناشویی را شرح خواهیم داد و در ادامه این مطلب از سایت فراناز راهکارهای درمانی آن را به شما آموزش می دهیم.   چرا دچار اختلال نعوظ می‌شوید؟ خوانندگان محترم باید بدانند اختلال نعوظ دارای علل زیادی […]

The post علت اصلی اختلال نعوظ جنسی و راهکار درمانی آن appeared first on فراناز.

]]> علت اصلی اختلال نعوظ جنسی و راهکار درمانی آن

 در اینجا دلایل اصلی اختلالات نعوظ جنسی در روابط زناشویی را شرح خواهیم داد و در ادامه این مطلب از سایت فراناز راهکارهای درمانی آن را به شما آموزش می دهیم.

چرا دچار اختلال نعوظ می‌شوید؟
خوانندگان محترم باید بدانند اختلال نعوظ دارای علل زیادی است و بدون تشخیص علت، اقدام به درمان، یا جنبه تسکینی داشته یا بی‌فایده خواهد بود. برای یک نعوظ طبیعی در مرد، چهار سیستم در بدن باید طبیعی باشند و هماهنگ با هم عمل کنند، که عبارتند از: سیستم عصبی، سیستم هورمونی، سیستم عروقی و سیستم روانی و اختلال در هر کدام می‌تواند منجر به اختلال در نعوظ شود. ما سعی داریم با مروری سریع بر دلایل اختلالات نعوظ، آگاهی بیشتری در این رابطه برای شما ایجاد کنیم.

علل روانی
ـ اضطراب در برقراری رابطه جنسی، که در آن مرد نگران انجام موفقیت‌آمیز رابطه جنسی است.
ـ مشکلات در روابط با همسر
ـ استرس‌های روانی (مشغله زیاد، کار دو شیفته، درگیری خانوادگی و فامیلی، از دست دادن کار، وجود بیمار در خانواده، مشکلات اقتصادی و…)
ـ بیماری‌های روانی مثل افسردگی

علل مربوط به سیستم عصبی
ـ سکته مغزی
ـ بیماری آلزایمر
ـ آسیب به نخاع شوکی
ـ آسیب به اعصاب داخل لگن (عصب‌گیری اعضای تناسلی از اعصاب داخل لگن است. اگر این اعصاب آسیب ببینند، بیمار ممکن است دچار اختلال نعوظ شود. در جراحی‌های داخل لگن گاهی این اعصاب آسیب شدید می‌بینند.)
ـ دیابت (بیماری دیابت سبب آسیب به اعصاب محیطی می‌شود.)
ـ شکستگی لگن
ـ بیماری ام‌اس
ـ بیماری پارکینسون

علل عروقی
مشکلات مرتبط با عروق، مهم‌ترین علت اختلال نعوظ در مردان است.
ـ آترواسکلروز یا تصلب شرائین، در تصلب شرائین، با توجه به سبک زندگی و تغذیه نادرست و بالا رفتن سن، عروق و شریان ها قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده و به علت رسوب کلسترول در جدار آنها، مجرای عروق تنگ می‌شود.
ـ فشارخون
ـ دیابت، سبب اختلال عروق در سراسر بدن می‌شود.
ـ آسیب به لگن ازجمله شکستگی لگن که در آن شریانی که به آلت تناسلی خون می‌رساند، قطع می‌شود.

علل هورمونی
ـ کم‌کاری غدد جنسی
ـ افزایش پرولاکتین خون

علل دارویی
مصرف تعدادی از داروها نیز سبب اختلال نعوظ یا تشدید آن می‌شود. مثلا مصرف بعضی داروها مثل ضدفشارخون و ضدافسردگی که برای سلامت انسان حیاتی هستند. حتی در داروهای سرماخوردگی، ماده‌ای وجود دارد که ممکن است در مردانی که از قبل دارای نعوظ خوبی نبوده اند، با مصرف آنها دچار اختلال نعوظ شدید شوند. این بیماران فقط باید صبر کنند تا مصرف دارو تمام شود و به دنبال آن مشکلشان حل خواهد شد.

اختلال نعوظ را چگونه درمان کنیم؟
دکتر صفری‌نژاد : باید بدانید برای درمان اختلال نعوظ (Impotence) راه‌های زیادی وجود دارد. اما داروهای گیاهی یا مکمل‌هایی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شوند، مورد تائید مجامع علمی معتبر نیستند. درواقع ما هیچ دارویی نداریم که تمام انواع اختلالات جنسی را در همه بیماران صددرصد درمان کند. برای درمان اختلال نعوظ، چهار خط درمانی وجود دارد که به بررسی آنها می‌پردازیم و پزشک با توجه به شرایط بیمار تصمیم می‌گیرد که مثلا از خط سوم درمانی شروع کند.

خط اول درمانی: در بسیاری از موارد نیازی به تجویز دارو نیست. کافی است بیمار سبک زندگی خود را اصلاح کند. قطع سیگار و مصرف مواد مخدر، تغذیه سالم، ورزش منظم روزانه و داشتن تناسب اندام، کاهش استرس‌های روزمره، کنترل دیابت، مصرف منظم داروهای قلبی عروقی، کاهش کلسترول خون، تغییر داروهای ایجادکننده اختلال نعوظ، برخورد با باورهای نادرست در مورد مسائل جنسی و درمان یائسگی مردانه ازجمله روش‌های موثر است.

خط دوم درمانی: داروهای خوراکی با اثرات محیطی (داروهایی که روی محل تاثیر می‌گذارند) و داروهای خوراکی با اثرات مرکزی (داروهایی که روی نقاط خاصی از مغز تاثیرگذارند)، مشاوره و آموزش یعنی افزایش اطلاعات و آگاهی و ارجاع بیمار به روان شناس و در نهایت استفاده از دستگاه‌ها در این بخش قرار می‌گیرند. البته منظور دستگاه واکیوم است که فقط در برخی بیماران مفید است، اما دستگاه‌هایی که در ماهواره تبلیغ می‌شوند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شوند.

خط سوم درمانی: در این خط درمانی از داروهای موضعی استفاده می‌شود. به عنوان مثال به بیمار آموزش می‌دهیم یک ماده دارویی را در محل مناسب به خود تزریق کند؛ مثل بیماران دیابتی که به خودشان انسولین تزریق می‌کنند. گاهی اوقات یک ماده دارویی به شکل شیاف با دستگاه مخصوص وارد مجرای ادرار شده و از طریق مخاط مجرا جذب و موجب نعوظ می‌شود. در برخی موارد هم مواد دارویی خاصی به شکل پماد یا کرم به پوست مالیده می‌شوند.

خط چهارم درمانی: در این خط درمانی جراحی انجام می‌شود. در مواردی که شریان خون‌رساننده به علت شکستگی لگن قطع شده است، می‌توان با عمل پیوند عروق دوباره خونرسانی را برقرار کرد. اگر هم بیمار به هیچ‌کدام از درمان‌های گفته شده پاسخ ندهد، می‌توان برای بیمار پروتز گذاشت. پروتزهایی که در این موارد به کار می‌روند انواع مختلف دارند. یک نوع آن دو تکه و از جنس سیلیکون و نیمه جامد است و براحتی می‌توان آن را خم و راست کرد. پس از گذاشتن این نوع پروتز، نعوظ همواره برقرار می‌ماند. در نوع دیگر که به سه تکه‌ای معروف است، بیمار در زمان مورد نیاز می‌تواند با استفاده از دستگاه، نعوظ ایجاد کند و سپس آن را از بین ببرد. البته عیب نوع سه تکه‌ای گرانقیمت بودن آن است.

The post علت اصلی اختلال نعوظ جنسی و راهکار درمانی آن appeared first on فراناز.

]]> http://www.faranaz.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d9%88%d8%b4-%d8%a2%da%a9%d9%86%d9%87.html Mon, 16 May 2016 07:53:34 +0000 http://www.faranaz.com/?p=120985 عادت هایی که باید بخاطر جوش و آکنه صورت ترک شود  جوش و آکنه عارضه های پوستی هستند که چهره افراد را زشت می کند. در اینجا عادت های اشتباهی که برای تشدید شدن جوش و آکنه ضرر دارند را به شما می گوییم تا آن ها را ترک کنید و پوستی شاداب و با […]

The post عادت هایی که باید بخاطر جوش و آکنه صورت ترک شود appeared first on فراناز.

]]> عادت هایی که باید بخاطر جوش و آکنه صورت ترک شود

 جوش و آکنه عارضه های پوستی هستند که چهره افراد را زشت می کند. در اینجا عادت های اشتباهی که برای تشدید شدن جوش و آکنه ضرر دارند را به شما می گوییم تا آن ها را ترک کنید و پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید.

اشتباهات زیادی در درمان آکنه و جوش وجود دارد که می تواند منجر به تشدید آکنه و بدترشدن آن شود. شست و شوی مکرر و افراطی پوست باعث خشکی آن خواهد شد. شست و شوی دو تا سه بار در روز معمولا برای رعایت بهداشت کافی است. اگرچه در نظر مبتلایان به آکنه، این جوش ها چیزی جز  غم و غصه و رنج نیست، اما راهکارهایی وجود دارد که بتوانیم با این جوش های مزاحم کنار بیاییم.

10 کاری که موقع جوش زدن نباید انجام دهید!

بیش از حد درگیر جوش ها نشوید
همه افراد پاکیزگی و زیبایی را دوست دارند، اما مسئله آن است که شست و شوی بیش از حد پوست و استفاده از لوسیون های بهداشتی خیلی وقت ها می تواند ضرر داشته باشد. شست و شوی پوست ممکن است باعث بدتر شدن جوش شود. درواقع این کار باعث آسیب به سد حفاظتی پوست شده و همچنین خارش و سوزش می شود. سعی کنید با شوینده هایی که ph آن ها در حد متوسطی است پوست تان را بشویید. آکنه از کثیفی و آلوده بودن پوست نیست که شما بخواهید با شستن آن را از بین ببرید. افراد زیادی هستند که وقتی جوش می زنند، مرتب پوست شان را می شویند و اسکراب می زنند، ولی باید بدانند که اگر آکنه از آلودگی و کثیفی بود، پاها بیشتر از همه جا جوش و آکنه داشت.

اسکراب مداوم پوست
اسکراب کردن پوست یعنی لایه برداری فیزیکی، مثل استفاده از لیف یا سایر اسکراب های موجود در بازار که دانه های ریزی دارد و سطح صورت را لایه برداری می کند. یکی از شایع ترین محرک های ابتلا به آکنه، استفاده مکرر از لایه بردارهاست مخصوصا لایه بردارهایی که در آرایشگاه ها به کار گرفته می شود و تنها جنبه زیبایی دارد.

به طور کلی اسکراب وضعیت آکنه ها را بدتر می کند، چون اثر آن ها روی لایه محافظ پوست است و این می تواند تحریکات پوستی را افزایش دهد. به جای آن خیلی ملایم پوست تان را با یک مایع شست و شودهنده غیرحساسیت زا و با PH متعادل بشویید تا التهابات هم کاهش یابد. البته حواس تان باشد که مایع شست و شودهنده را به خوبی از روی پوست آبکشی کنید چون اگر مقدار کمی از آن روی پوست باقی بماند، احتمال دارد پوست شما را حسابی تحریک کند.

به شما توصیه می کنیم به جای استفاده از این روش، از ترکیبات درمان کننده آکنه مانند پماد ویتامین A و سایر لوسیون های درمانی آکنه و البته رتینوییدهای موضعی استفاده کنید (البته با تجویز پزشک متخصص پوست) که دارای خواص لایه برداری نیز است.

باورهای غلط را کنار بگذارید
پیشرفت علم دیگر جایی برای باورهای غلط درباره آکنه باقی نگذاشته است. همان طور که گفته شده آکنه هیچ ربطی به کثیفی ندارد! برخلاف چیزی که مادرهای مهربان می گویند، آکنه هیچ ربطی به شستن صورت و کثیفی دست ها ندارد.

یکی دیگر از باورهای غلط تاثیر تغذیه در پیدایش آکنه است، در حالی که هیچ مدرک قوی برای ارتباط غذاها با آکنه وجود ندارد، اما همچنان تعداد بالایی از افراد اظهار می دارند که شدت جوش های آن ها بعد از خوردن غذایی خاص بیشتر می شود، اما حقیقت آن است که هیچ ارتباطی بین آکنه و چیزی که شما می خورید، وجود ندارد.

مراجعه نکردن به پزشک
اگر از همه افرادی که تا به حال آکنه را تجربه کرده اند بپرسید که اولین اقدام شما بعد از مواجهه با این جوش های غم انگیز چه بود، بیشتر آن ها پاسخ می دهند مراجعه به داروخانه و درخواست کمک! این اصلا بد نیست که در مرحله اول محصولات بهداشتی مورد تایید پزشک داروساز را برای رهایی از آکنه امتحان کنید. حتی اگر خوش شانس باشید به نتیجه هم می رسید اما اگر درمان های خودسرانه تان برای بیش از 12 هفته بدون پاسخ باقی ماند؛ دیگر زمان آن رسیده که به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و بیش از این بیماری تان را به بازی نگیرید.

درست استفاده نکردن از نسخه پزشک
بیماران باید حتما نسخه تجویز شده را طبق دستور آن استفاده کنند. استفاده بیش از حد، کمک به از بین بردن بیشتر جوش نمی کند و چه بسا به پوست آسیب می رساند و قرمزی و خشکی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و حتی ممکن است سبب ایجاد لک های تیره روی پوست شود. درست مصرف نکردن نسخه، درمان را به تاخیر می اندازد. خیلی از بیماران بعد از 2 هفته انگیزه خود را از ادامه درمان از دست می دهند، نباید یک شبه منتظر نتیجه بود.

توقف ناگهانی درمان به دنبال بهبود آکنه
بهتر است به آرامی به دنبال بهبود آکنه، درمان ها کاهش یابد. در صورتی که یک محصول را 2 بار در روز مصرف می کردید، باید آن را به یک بار در روز سپس به یک روز در میان، سپس 2 بار در هفته کاهش داده و بعد درمان را قطع کنید. اغلب ممکن است پس از 4 تا 6 هفته مجددا دچار آکنه شوید که باید به همین میزان درمان را ادامه داده تا آن را محو کنید. برای جلوگیری از ایجاد آکنه برخی از افراد نیاز به ادامه حداقل یک درمان ضدآکنه به شکل دائم دارند و برخی دیگر به استفاده چندین بار در هفته.

رهاکردن درمان در همان هفته های اول
اول از همه باید بدانید که پوست، خیلی آهسته و آرام به درمان ها پاسخ می دهد، حتی اگر فقط در عرض چند روز جوش زده باشید، باز هم برای التیام آن ها نیاز به زمان زیادی دارید. معمولا برای این که پوست به چنین درمان هایی پاسخ دهد، باید حدود 2 تا 6 هفته صبر کنید؛ یعنی حداقل باید یک ماه درمان ها را ادامه دهید و در صورتی که هیچ نتیجه ای نگرفتید و هیچ گونه بهبودی ندیدید، می توانید درمان را متوقف کنید چون احتمال دارد آن درمان با شما سازگار نباشد. البته به یاد داشته باشید که در بعضی موارد در هفته های اول درمان، پوست تحریک می شود تا جایی که گاهی آزاردهنده هم می شود. اما شما نباید درمان را قطع کنید؛ دقت کنید آکنه ها عفونت نیست، بلکه نوعی التهاب پوستی است که می تواند قبل از بهتر شدن مدتی تشدید هم بشود.

آرایش زیاد
مردم دوست دارند وقتی در روزهای نخست بعد از درمان جوش به نتایج دلخواه خود می رسند، هر چقدر می توانند مواد آرایشی به پوست خود بمالند. انجام این کار می تواند به تضعیف بیشتر پوست تان و همچنین صدمات بیشتر پوست منجر شود.

استفاده از محصولات گوناگون
بسیاری از افراد وقتی از یک محصول در چند روز اول نتیجه نمی گیرند، محصولات گوناگونی را امتحان می کنند و در صورتی که عرض یک یا دور روز از آن ها نتیجه نبینند، آن ها را رها کرده و محصول دیگری را امتحان می کنند.

گاهی اوقات برخی از محصولات باعث تحریک پوست می شود. وقتی افراد برای درمان آکنه خود اقدام به خوددرمانی می کنند، ممکن است باعث آسیب پوستی شود این حالت شامل بزرگ شدن ضایعات آکنه، افزایش تمایل به برجاگذاشتن لک یا اسکار پس از بهبود است.

فشار دادن جوش ها
دستکاری و فشار دادن جوش ها باعث افزایش مدت زمان بهبود و افزایش احتمال اسکار می شود. دستکاری با وسایل آلوده باعث ورود باکتری به پوست و تشدید التهاب می شود. افرادی که مرتب ضایعات آکنه را دستکاری می کنند، اغلب چند بار در طول روز آن را معاینه کرده و درصدد تخلیه ترشحات داخل آن هستند که در نتیجه عوارضی روی پوست خود به جا می گذارند.

نکته : نگذارید این جوش های مزاحم بر زندگی روزمره شما غالب شود. شما خوب می دانید که این مشکل بسیار شایع است و برای هر فردی پیش می آید. فراموش نکنید که اطرافیان شما هم این را می دانند. پس سعی کنید با بی اهمیت جلوه دادن موضوع و اعتماد به نفس کامل، به زندگی روزمره خود ادامه دهید. شاید این طور زودتر هم بتوانید روی این جوش های مزاحم را کم کنید.

The post عادت هایی که باید بخاطر جوش و آکنه صورت ترک شود appeared first on فراناز.

]]> http://www.faranaz.com/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-10.html Mon, 16 May 2016 07:48:10 +0000 http://www.faranaz.com/?p=120982 ترفند افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 10  اگر شما هم ویندوز 10 روی لپتاپ یا کامپیوتر خو نصب کرده اید و سرعت اینترنت شما کاهش یافته است ما در اینجا ترفندهایی برای افزایش سرعت اینترنت را به شما عزیزان آموزش می دهیم.   همان‌طور که می‌دانید از مدت‌ها پیش ویندوز 10 به‌طور رسمی منتشر شد […]

The post ترفند افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 10 appeared first on فراناز.

]]> ترفند افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 10

 اگر شما هم ویندوز 10 روی لپتاپ یا کامپیوتر خو نصب کرده اید و سرعت اینترنت شما کاهش یافته است ما در اینجا ترفندهایی برای افزایش سرعت اینترنت را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

همان‌طور که می‌دانید از مدت‌ها پیش ویندوز 10 به‌طور رسمی منتشر شد و به‌صورت رایگان در قالب بسته به‌روزرسانی در اختیار کاربران ویندوزهای 7، 8 و 8.1 قرار گرفته است.

به‌روزرسانی رایگان، تبلیغات گسترده و اعمال تغییرات متعدد در این نسخه از ویندوز نیز موجب شده است تا کاربران زیادی به استفاده از آن روی آورند، اما بسیاری از این کاربران به محض به‌روزرسانی به ویندوز 10 و برقراری اولین اتصالات اینترنتی خود با افت شدید سرعت اینترنت مواجه شده‌اند. شما نیز با این تغییر و این افت محسوس سرعت مواجه شده‌اید؟

آیا می‌دانید در مواردی امکانات جدید ویندوز 10 پهنای باند اینترنتی شما را سرقت کرده و در بخش‌هایی نیز ترافیک اینترنتی شما بیهوده و بدون اجازه مصرف می‌شود؟ اگر می‌خواهید ارتباطات اینترنتی ویندوز 10 را بهبود ببخشید و با ممانعت از هدر رفت ترافیک و پهنای باند ارتباط اینترنتی خود سرعت را تا بیش از 80 درصد افزایش دهید با ما همراه شوید.

به‌روزرسانی‌های خودکار
طبق اعلام مایکروسافت، ویندوز 10 آخرین نسخه از سری ویندوز خواهد بود، اما این به معنای آن نیست که به‌روزرسانی جدیدی برای این ویندوز منتشر نمی‌شود، بلکه مایکروسافت بر این عقیده است که تمام به‌روزرسانی‌های موردنیاز و حتی تغییرات بزرگ در سیستم‌عامل ویندوز در قالب بسته‌های به‌روزرسانی برای ویندوز 10 عرضه می‌شود و ویندوز جدیدتری عرضه نخواهد شد. مایکروسافت برای دستیابی به این هدف و بهره‌مندسازی کاربران از آخرین به‌روزرسانی‌ها به‌طور پیش‌فرض قابلیت به‌روزرسانی در ویندوز را فعال کرده و غیرفعال کردن آن را نیز با محدودیت‌هایی مواجه کرده است.

بسیاری از کاربران نیز به‌دلیل آشنایی نداشتن با روش غیرفعال‌سازی به‌روزرسانی‌ها، آن را به حال خود رها کرده و به‌ این‌ ترتیب ترافیک اینترنتی خود را برای دانلود بسته‌های به‌روزسانی از دست می‌دهند و در مواردی که دانلود بسته‌های به‌روزرسانی در حال انجام است با افت سرعت اینترنت مواجه می‌شوند.

برای غیرفعال کردن به‌روزرسانی خودکار باید از روش‌های غیرمعمولی کمک بگیرید که معمولا در صفحه ترفند آنها را معرفی می‌کنیم. در این شرایط نیز یکی از دو روش زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

استفاده از Group Policy Editor
1- کلیدهای Start+R را از روی صفحه‌کلید فشار داده و عبارت gpedit.msc را تایپ کرده کلید اینتر را فشار دهید.

2- در پنجره Group Policy Editor مسیر زیر را دنبال کنید:

Computer Configuration>
Administrative Templates>
All Settings

3- Configure Automatic Updates را پیدا کرده و پس از دوبار کلیک روی آن، گزینه‌ Disabled را انتخاب و Apply کنید.

4- برای بررسی اعمال تغییرات، از بخش تنظیمات ویندوز (Settings) به بخش Windows update رفته و در ادامه گزینه‌ Advanced Options را کلیک کنید. چنانچه تغییرات به‌درستی اعمال شده باشد به‌روزرسانی خودکار در وضعیت Never check for updates، (not recommended) قرار دارد.

استفاده از سرویس‌ها
1- روی منوی استارت کلیک کرده و پس از جستجوی عبارت services کلید اینتر را فشار دهید.

2- در پنجره سرویس‌ها می‌توانید گزینه Windows Update را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید.

3- در بخش Startup type گزینه‌ Disable را انتخاب کرده و پس از کلیک روی Stop، گزینه‌ OK را برای اعمال تغییرات کلیک کنید.

4- با اجرای این عملیات هرگاه بخواهید عملیات بررسی برای به‌روزرسانی را اجرا کنید با خطا مواجه خواهید شد و به‌روزرسانی‌های خودکار متوقف می‌شوند.

نکته: برای فعال‌سازی مجدد به‌روزرسانی توسط سرویس‌ها کافی است مراحل اشاره شده را تکرار کرده و در بخش Startup type گزینه‌ Manual را انتخاب و روی Start کلیک کنید.

اشتراک به‌روزرسانی‌ها
ویندوز 10 بیش از 2.4 میلیون کاربر فعال دارد و ارائه فایل‌های به‌روزرسان برای این تعداد از کاربران با پیچیدگی‌های فنی زیادی همراه است. مایکروسافت برای رهایی از این مشکل، ویندوز 10 را به‌گونه‌ای طراحی کرده که هر کاربر آن در ارتباطی نظیر به نظیر، فایل‌های به‌روزرسان را در اختیار دیگر کاربران قرار می‌دهد.

به‌ عبارت دیگر شما نه تنها سرویس گیرنده هستید و فایل‌های به‌روزرسانی را دانلود می‌کنید، بلکه به‌عنوان سرویس‌دهنده بخشی از فایل‌ها را در اختیار دیگر کاربران قرار می‌دهید. این شرایط دقیقا همان سرقت پهنای باند به‌شمار می‌رود. برای ممانعت از این سرقت نیز می‌توانید به روش زیر عمل کنید:
1- به منوی استارت مراجعه کرده و پس از کلیک روی Settings مسیر زیر را دنبال کنید:

Update & Security >> Advanced options >> Choose how updates are delivered

2- کلید موجود در پنجره به‌نمایش درآمده را به حالت Off تغییر وضعیت دهید.

پهنای باند رزرو شده
احتمالا نمی‌دانید ویندوز 10 حدود 80 درصد از پهنای باند ارتباط اینترنتی شما را برای سیستم‌عامل و برنامه‌های نصب شده در آن رزرو می‌کند و تنها 20 درصد از آن را در زمان اوج مصرف در اختیار شما قرار می‌دهد. برای آزادسازی این پهنای باند رزرو شده نیز می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

1- کلیدهای Start+R را فشار دهید تا ابزار Run اجرا شود.

2- عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و کلید اینتر را فشار دهید.

3- مسیر زیر را دنبال کنید:

Computer Configuration »»
Administrative Templates »»
Network »» QoS Packet Scheduler

4- Limit reservable bandwidth را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید.

5- حالا گزینه‌ Enabled را فعال کرده و در کادر Bandwidth Limit مقدار صفر را وارد کنید.

6- در پایان با کلیک روی OK تغییرات را ذخیره کرده و از افزایش سرعت اینترنت لذت ببرید.

The post ترفند افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 10 appeared first on فراناز.

]]> http://www.faranaz.com/%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%da%a9-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%b1.html Mon, 16 May 2016 07:22:46 +0000 http://www.faranaz.com/?p=120977 اس ام اس و متن های زیبای تبریک تولد به خواهر   می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اندشاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده انداما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنمقابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیستبا تمام وجود […]

The post اس ام اس و متن های زیبای تبریک تولد به خواهر appeared first on فراناز.

]]>

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:04

علت خروپف کردن خانم های باردار و روش درمان خروپف

علت خروپف کردن خانم های باردار و روش درمان خروپف

خروپف کردن زمانی اتفاق می‌افتد که مجرای هوای فوقانی سست شده و بخشی از آن مسدود می‌شود. در این شرایط وارد شدن جریان کافی هوا به دهان و بینی سخت انجام می‌شود. همچنین دلایل متعددی وجود دارد که موجب می‌شود خروپف کردن در دوران بارداری شایع باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بین 25 تا 30 درصد زنان در دوران بارداری خروپف می‌کنند. نتیجه مطالعه جدید منتشر شده در مجله خواب حاکی از آن است که 35 درصد زنان سه تا چهار بار در هفته یا هر روز حین خواب خروپف می‌کنند. علاوه بر این، 26 درصد زنان تنها در دوران بارداری دچار این حالت می‌شوند.

با رشد جنین در رحم مادر به پرده دیافراگم فشار وارد می‌شود که در این شرایط نفس کشیدن به خودی خود سخت می‌شود و فرقی نمی‌کند در حال خوابیدن یا مشغول به انجام کاری باشید.

همچنین سطح بالای هورمون‌ها به خصوص استروژن باعث می‌شود غشای مخاط و مجرای بینی متورم شود. علاوه بر این حجم خون تا 50 درصد افزایش می‌یابد که در نتیجه رگ‌های خونی باز شده و غشای بینی ورم می‌کند.

در 30 سال گذشته میزان خروپف کردن در میان زنان بیشتر شده است. یکی از دلایل آن اضافه وزن پیش از شروع بارداری یا بالا رفتن وزن در پایان این دوران است. در واقع بافت اضافی اطراف گردن به خروپف کردن منجر می‌شود. طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا، بیش از 50 درصد زنان باردار دچار اضافه وزن یا چاق هستند.

یکی دیگر از دلایل خروپف کردن در دوران بارداری که معمولا نادیده گرفته می‌شود فاکتور استرس است. استرس بر تنفس تاثیر گذاشته و نفس کشیدن نیز بر خرخر کردن اثر می‌گذارد. هر گونه از فشار و استرس از جمله روانی، جسمی و احساسی یا حتی فشارهای گوارشی ناشی از خوردن میزان زیادی مواد خوراکی می‌تواند میزان تنفس را افزایش دهد. این افزایش که با سست شدن ماهیچه‌های گلو به هنگام خواب همراه است خروپف کردن را به دنبال دارد.

پزشکان با بیان اینکه این عارضه ممکن است در زنان باردار وضعیتی موقتی باشد اظهار داشتند: نباید این موضوع بی‌اهمیت گرفته شود. زنانی که در این دوران خروپف می‌کنند در معرض ابتلا به فشارخون بالا، خستگی، پری اکلامپسیا و تولد نوزادانی با وزن پایین هستند. همچنین زنانی که در این دوران دچار عارضه خروپف کردن می‌شوند بیشتر احتمال می‌رود فرزند خود را به روش سزارین به دنیا آورند.

روش‌های متعددی وجود دارد که با کمک آنها می‌توان از بروز عارضه خروپف کردن در این دوران پیشگیری کرد یا آن را متوقف ساخت که به شرح زیر است:

1- آگاه بودن به علائم این عارضه

2- پایین آوردن وزن

3- تغییر در نحوه تنفس: سعی کنید از راه بینی نفس بکشید. در صورتی که در این شرایط احساس تنگی نفس می‌کنید از دهان خود استفاده کنید اما به آرامی نفس بکشید.

4- تغییر در وضعیت بدن هنگام خواب: خوابیدن به سمت چپ بدن هم به جریان خون مطلوب کمک می‌کند و هم موجب می‌شود فرد به آرامی نفس بکشد.

5- تغییر در زمان خوردن وعده‌های غذایی: مصرف میزان زیادی غذا پیش از زمان خواب بر نحوه خوابیدن تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل بهتر است آخرین وعده غذایی چند ساعت پیش از خوابیدن مصرف شود.

6- استفاده از مرطوب‌کننده‌ها در فضای اتاق: به کار بردن این وسیله مجرای بینی را مرطوب نگه می‌دارد.

7- حفظ آرامش در دوران بارداری

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:23

دانلود عکس های خنده دار از سوژه های داغ ایرانی                                                                                           […]

The post دانلود عکس های خنده دار از سوژه های داغ ایرانی appeared first on فراناز.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 86 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:16

شماره موبایل 240 میلیون تومانی الناز شاکردوست + عکس

شماره موبایل 240 میلیون تومانی الناز شاکردوست

خرید سیم کارت الناز شاکردوست آن هم به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان خبری جالب و تعجب آور است ولی اینکه چرا باید سوپر استار بازیگری ایران شماره تلفن همراه خود را به این قیمت بفروشد و تازه در چک مبلغ این معامله شماره موبایل درج بشود ؟! و تازه عکس این چک در شبکه های مجازی به صورت گسترده پخش شود؟

شماره موبایل 240 میلیون تومانی الناز شاکردوست + عکس

در این چک مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال معادل دویست و چهل میلیون تومان در وجه الناز شاکردوست بابت خرید خط ۰۹۱۲۱۳۱۳۱۳۰ از طرف جلال نریمانی پرداخت شده است اما با کمی دقت و سرچ به مواردی می رسیم که یک سو استفاده تجاری از نام خانوم الناز شاکردوست است.

به گزارش فراناز این شماره خط در یکسال گذشته در سایت های فروش خط رند بفروش می رسیده و اصلا به هیچ وجه ربطی به خانم الناز شاکردوست ندارد و صرفا یک کار تبلیغاتی برای جلب توجه بوده است.در زیر این چک که تمام مشخصات آن قابل رویت است, مهر و امضای شخصی بنام جلال نریمانی دیده میشود.به گزارش فرا ناز تلگرام این خط مربوط به فرش خورشید تبریز است.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 70 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:16

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!!

 نام این پسر بچه نیهال شیرینیواس بیتلا است. به گزارش فراناز نیهال به بیماری پیری زودرس مبتلا شده و حاضر شده است بیشترین تحقیقات بر روی بدنش اجرا شود تا شاید درمانی برای این بیماری پیدا بشود.

یکی از پزشکان نیهال می‌گوید، هنگامی که نیهال 10 ساله بوده است بدنش شبیه افراد 60 ساله بود. نیهال به همراه دو کودک دیگر که از همین بیماری رنج می‌بردند به ماساچوست رفتند تا روش جدیدی برای کاهش سرعت پیرشدن‌شان روی آن‌ها امتحان شود.

به گزارش فراناز مبتلایان به این بیماری بدنشان 8 بار پیرتر از حالت عادی می باشد و در آخر معمولا بر اثر سکته قلبی یا مغزی جانشان را از دست می‌دهند.

نیهال که اهل هند بوده است در کودکی بیماری‌ اش تشخیص داده شده است و متاسفانه در سن 15 سالگی بر اثر این بیماری درگذشت. او در طول مدت کوتاه زندگی‌اش توانسته است با برگزاری کارهای خیریه پول زیادی برای مبتلایان این بیماری جمع‌آوری کند. عکس های این نوجوان 15 ساله پیر را در ادامه این مطلب از فرا ناز مشاهده می کنید.

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

نیهال در کنار خانواده اش

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

عکس پسر بچه ای که در 15 سالگی پیر شده است

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:16

فرانازپسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

http://www.faranaz.com مد,لباس,فال,طالع بینی,عکس,بازیگران,جالب,خواندنی,سلامت Fri, 13 May 2016 22:23:32 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.4.3 http://www.faranaz.com/%d9%be%d8%b3%d8

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 69 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:25

دانلود عکس های خنده دار از سوژه های داغ ایرانی                                                                                           […]

The post دانلود عکس های خنده دار از سوژه های داغ ایرانی appeared first on فراناز.

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:13

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!!

 نام این پسر بچه نیهال شیرینیواس بیتلا است. به گزارش فراناز نیهال به بیماری پیری زودرس مبتلا شده و حاضر شده است بیشترین تحقیقات بر روی بدنش اجرا شود تا شاید درمانی برای این بیماری پیدا بشود.

یکی از پزشکان نیهال می‌گوید، هنگامی که نیهال 10 ساله بوده است بدنش شبیه افراد 60 ساله بود. نیهال به همراه دو کودک دیگر که از همین بیماری رنج می‌بردند به ماساچوست رفتند تا روش جدیدی برای کاهش سرعت پیرشدن‌شان روی آن‌ها امتحان شود.

به گزارش فراناز مبتلایان به این بیماری بدنشان 8 بار پیرتر از حالت عادی می باشد و در آخر معمولا بر اثر سکته قلبی یا مغزی جانشان را از دست می‌دهند.

نیهال که اهل هند بوده است در کودکی بیماری‌ اش تشخیص داده شده است و متاسفانه در سن 15 سالگی بر اثر این بیماری درگذشت. او در طول مدت کوتاه زندگی‌اش توانسته است با برگزاری کارهای خیریه پول زیادی برای مبتلایان این بیماری جمع‌آوری کند. عکس های این نوجوان 15 ساله پیر را در ادامه این مطلب از فرا ناز مشاهده می کنید.

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

نیهال در کنار خانواده اش

پسر بچه ای 15 ساله با چهره ای 60 ساله!!! + عکس

عکس پسر بچه ای که در 15 سالگی پیر شده است

خبر های روز...
ما را در سایت خبر های روز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Admin news2 بازدید : 78 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:13